فروشگاه اینترنتی حراجی ها 2020

حراج بزرگ فروشگاه اینترنتی در فروشگاه اینترنتی ما

ارتباط با ما در روبیکا

ارتباط با ما در روبیکا

ارتباط با ما در ایتا

ارتباط با ما در ایتا

ارتباط با ما در تلگرام

ارتباط با ما در تلگرام

مخلوط کن شارژی پرتابل ollipin






مخلوط کن شارژی پرتابل ollipin




قیمت : 140,000  تومان



  خرید پستی

مخلوط کن شارژی پرتابل ollipin ستوده 2019

 

مخلوط کن شارژی ollipin یک وسیله سبک و کاربردی، برای لذت بردن از طعم میوه‌هاست.ویژگی اصلی این محصول، قابل حمل بودن آن است. با این ویژگی می‌توانید در هر مکان و هر زمانی، آبمیوه طبیعی و تازه‌ی مورد علاقه خود را بنوشید.همچنین مخلوط کن شارژی ollipin به راحتی‌ قابل شستشو است و بعد از هر بار استفاده و تنها با داشتن مقداری آب تمیز می‌شود.

 

 

مخلوط کن شارژی قابل حمل مخصوص مخلوط کردن میوه، پودر بدنسازی و سایز مواد غذایی می باشد. استفاده آسان و شست و شوی بسیار راحت با یک طراحی خاص و منحصر به فرد که هم به صورت یک بطری برای مخلوط کردن و هم به عنوان یک بطری جهت نوشیدن می توانید از آن استفاده کنید، از ویژگی های این مخلوط کن تک نفره است.

 

 

تیغه با دوام و تیز این مخلوط کن یکی از نقاط قوت محصول است. علاوه بر میوه ها و سبزیجات ، انواع دانه ها و خشکبار مانند: پسته، بادام، فندق و … نیز توسط این محصول آسیاب می‌شود.مهم‌ترین ویژگی مخلوط کن شارژی ollipin ،ظرفیت باتری مناسب آن است. با ظرفیت بالای باتری، شما قادر خواهید بود بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، برای ساعت‌ها و بارهای پیاپی از این محصول استفاده کنید. شارژ باتری این دستگاه توسط کابل USB انجام می‌شود.

 

 

آبمیوه گیری ollipin دارای یک مخزن 500 میلی لیتری می باشد که برای افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و یا ورزش کاران بسیار مناسب می باشد.این محصول دارای یک باتری 4000 میلی آمپری می باشد که توسط کابل میکرو یو اس بی قرار گرفته داخل پک و از طریق پورت میکرو یو اس بی روی بدنه محصول ، شارژ می شود.

 

 

این مخلوط کن دارای تیغه های بسیار مقاوم و تیزی می باشد که قادر است در مدت زمان 30 ثانیه تمامی میوه های داخل مخزن خود را قطعه قطعه کرده و با هم مخلوط کند.زمانی که شما این محصول را به برق متصل می کنید باتری آن شروع به شارژ شدن می کند تا بتواند بعد از آن به شما آبمیوه ای لذیذ و خنک تحویل بدهد.وزن سبک و ابعاد کوچک آن به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید این محصول را به همراه خود به هر جا که تمایل دارید حمل کنید.

 

 

بدنه این محصول از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت مخزن آن از جنس پلاستیک اکریک PVC مقاوم بوده و قسمت موتور آن از پلاستیک + ABS بوده که از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار می باشد.در این محصول به صورت پیچی بسته می شود و در قسمت بالای آن هم یک محفظه ای در دار برای نوشیدن مایع مور  نظر بدون باز کردن درب تعبیه شده.همچنین دستگیره ای دارد که می توانید از آن برای اتصال بند استفاده کنید تا حمل آن برای شما بسیار راحت شود.شما به راحتی فشار دادن دو بار کلید پاور این محصول شاهد عملکرد قوی آن خواهید بود.

 

 

ویژگی های کلی:

  • ظرفیت مخزن 500 میلی لیتر
  • جنس بدنه پلاستیک + ABS و شیشه
  • باطری 4000 میلی آمپری
  • دارای دستگیره و استفاده به صورت پرتابل و قابل حمل
  • سبک و قابل حمل برای استفاده خارج از منزل، محل کار، کمپ، کوه و …
  • باتری قابل شارژ برای استفاده طولانی، بدون نیاز به پریز برق
  • تیغه های تیز با چرخش مورب برای مخلوط کردن سریع قطعات میوه
  • نگهداری شارژ تا 5 ساعت
  • امکان مخلوط کردن و نوشیدن در همان بطری
  • قابل شارژ با انواع دستگاه هایی که دارای درگاه USB هستند مانند شارژر گوشی، پاوربانک، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون های LCD-LED,پخش خودرو و…

 


قیمت این محصول 140000 تومان



قیمت : 140,000  تومان








۹۸/۰۳/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی