فروشگاه اینترنتی هایپرشیک

http://hypershik.hypershik.com/

 

 

ساعت مچی Yileiqi طرح Wrist

ساعت مچی Yileiqi طرح Wrist ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Yileiqi تا کنون است.

قیمت : 69,000 تومان

ست ساعت مچی Omega طرح Dial

ست ساعت مچی Omega طرح Dial بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن رنگ مسی بدنه همراه با بند مشکی زیبا ، ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

قیمت : 99,000 تومان

ساعت مچی Tissot طرح Steela

ساعت مچی Tissot طرح Steela ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Tissot تا کنون است.

قیمت : 99,000 تومان

ست ساعت مچی Walar طرح Tones

ست ساعت مچی Walar طرح Tones یکی از بی نظیرترین و پر طرفدارترین مدل هایی است که به صورت ست مردانه و زنانه توسط شرکت معروف Walar تولید شده است. ست ساعت مچی Walar بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

قیمت : 119,000 تومان

ست ساعت مچی Daniel Wellington طرح Gent

ست ساعت مچی Daniel Wellington طرح Gent بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن رنگ طلایی بدنه همراه با بند قهوه ای زیبا ، ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

قیمت : 119,000 تومان

ساعت مچی Yileiqi طرح Replica

ساعت مچی Yileiqi طرح Replica ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Yileiqi تا کنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد.

قیمت : 69,000 تومان

ست ساعت مچی Omega طرح Romi

ست ساعت مچی Omega طرح Romi بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن رنگ مسی بدنه همراه با بند مشکی زیبا ، ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

قیمت : 99,000 تومان

ساعت مچی Saliedu طرح Unity

ساعت مچی Saliedu طرح Unity عرضه ای جدید و بسیار شیک می باشد که با بند چرم مصنوعی عرضه شده است. ساعت مچی Saliedu طرح Unity بسیار چشم نواز است و شیشه آن رفلکس نور آبی دارد و می تواند در تکمیل ست شیک شما، کمک کند.

قیمت : 79,000 تومان

ساعت مچی Radiomir Panerai طرح Apollo

ساعت مچی Radiomir Panerai طرح Apollo یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Panerai می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن می باشد و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است.

قیمت : 79,000 تومان

ساعت مچی دخترانه Tissotطرح Aelo

ساعت مچی دخترانه Tissot طرح Aelo جدیدترین محصول کمپانی محبوب امگا می باشد. این ساعت با شکل و شمایلی متفاوت و نگین کاری شده، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

قیمت : 99,000 تومان

ساعت مچی Omega طرح Combo

ساعت مچی Omega طرح Combo، با توجه به قیمت مناسب دارای طرحی شیک و نو است که با توجه به کیفیت ساخت آن یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشند.

قیمت : 99,000 تومان

کفش مردانه Lacoste طرح White

جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Lacoste طرح White اسپرت و بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

قیمت : 94,000 تومان

ساعت مچی مردانه Casio مدل Classic

ساعت مچی مردانه Casio مدل Classic ارائه شده در هایپرشیک ساعتی است که کاملا از طرح اصلی ساعت CASIO برگرفته شده و تمامی جزییات طراحی این ساعت را داراست و از لحاظ ظاهر با طرح اصلی رقابت می کند.

قیمت : 49,000 تومان

کفش دخترانه پانچی

کفش دخترانه راحتی با رویه‌ی پانچ سوراخ‌دار طراحی شده و به رنگ سفید ، خردلی و قرمز عرضه شده است. سایزبندی ۳۷ الی ۴۰ نشان می‌دهد مناسب سایز پای خانم‌ها است. این محصول از طرح زیبایی برخوردار است و یک کفش بسیار راحت برای بانوان است.

قیمت : 39,000 تومان

ساعت مچی مردانه Casio مدل Electro

ساعت مچی مردانه Casio مدل Electro بر خلاف سایر ساعت های موجود، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت دیجیتالی معمولی! همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این ساعت هردو قابلیت را شامل می شود و با ظاهری متفاوت و مدرن به بازار ارائه شده است.

قیمت : 49,000 تومان

عینک آفتابی تاشو Ray-Ban

عینک آفتابی تاشو Ray-Ban این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

قیمت : 49,000 تومان

تی شرت مردانه طرح Esprit

این محصول دارای طرح زیبای Esprit در سینه تیشرت است . با توجه به جنس و مدلی که دارد در کنار فعالیت های روزمره بسیار مناسب می باشد. سایز این محصول در اندازه های لارج ، 2ایکس لارج و 3ایکس لارج و در 5 رنگ می باشد.

قیمت : 64,000 تومان

عینک آفتابی بولگاری

عینک آفتابی بولگاری این مارک را همه می شناسید. عینک آفتابی بولگاری یکی از معروف ترین و معتبرترین عینک آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد که جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می کنند.

قیمت : 89,000 تومان

شمع تزئینی طرح کاکتوس

اگر از گیاهانی مانند کاکتوس در دکوراسیون منزل استفاده نمی کنید، شمع تزئینی طرح کاکتوس ایده بسیار خوبی برای تزیین هستند. شما می‌توانید کتابخانه و یا دکور های خود را با این مدل شمع ها تزیین کنید.

قیمت : 29,000 تومان

شمع لیوانی مدل ستاره

شمع لیوانی مدل ستاره یک بسته 4 تایی شمع لیوانی و زیبا است. این شمع دارای ابعاد 4.5 سانتی‌متر است. قابل ذکر است که این شمع از پارافین مرغوب ساخته شده است و یک شمع معطر می باشد.

قیمت : 29,000 تومان
1 2 >>