آموزش کسب در آمد از اینترنت 2020

آموزش کسب در آمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه با داشتن یک کامپیوتر و وبلاگ یا وب سایت به راحتی از اینترنت کسب در آمد کنید . نرم افزار بازاریابی هوم لند استور و نرم افزار تبدیل مطالب سایت بیتوته به کد html سئو شده و اشتراک گذاری آسان به همراه تولید کلمات کلیدی هوشمند .

 

 
 

نرم افزار بازاریابی و کسب در آمد از اینترنت هوم لند استور

 

 
 

آپدیت جدید نرم افزار تبدیل محصولات فروشگاهی هوم لند استور منتشر شد در آپدیت جدید اسپمر هوم لند استور، فروشگاه اینترنتی میهن استور ، فروشگاه اینترنتی سبزگستر ، فروشگاه اینترنتی دایان شاپ ، فروشگاه اینترنتی ایشاپفا و فروشگاه اینترنتی ایران امیر(داروطب) اضافه شدن و به راحتی شما عزیزان می توانید با قرار دادن لینک محصول در نرم افزار هوم لند استور ، اطلاعات اولیه محصولات اعم از اسم محصول ، عکس و تصاویر محصول ، نحوه خرید ، جزئیات ، توضیحات محصول و ویژگی ها ، محصولات مرتبط و برچسب و کلمات کلیدی هر محصولی را جداگانه به دست بیاورید.

 

#اسپمر_هوم_لند_استور در آپدیت 6 خودم فروشگاه اینترنتی ایران امیر یا همان داروطب(ساسان طب) www.jishop.ir را هم به خود اضافه کرد.

 

 

برنامه هوملند استور، با هماهنگی خود با دو قالب سایت داروطب، و پشتیبانی از دامنه شخصی مانند سیستم میهن استور یک سوپر نرم افزار به حساب می آید و طرفداران خود را دارد . #اسپمر_هوم_لند_استور که در تاریخ 24 آبان سال 1398 شروع به کار کرد . خیلی قدرتمندانه پیشرفت کرد . گروه برنامه نویسی #انجمن_ستوده با کدنویسی و ساختن این نرم افزار هوشمند، رونق زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دادن و اسپمر هوم لند استور را روز به روز قدرتمند تر ساختند .

 

 
 

مهندس #عباس_طالبی که از بنیان گذاران این #اسپمر_هوشمند_بازاریابی_آنلاین هست . گفته است

 

ما بر اساس الگریتم و فرمول های ریاضی این برنامه را ساختیه ایم . که کاربران با هر سطح دانشی بتوانند با این برنامه به راحتی کار کنند . فقط با دادن یک لینک از محصولات، فروشگاه های میهن استور،سبزگستر،دایان شاپ ، می مارکت(ایشاپفا) و ایران امیر(داروطب) اطلاعات محصول را به دست بیاورند و به صورت سئو شده تبدیل به کد HTML SEO در سایت یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارند و حتی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ .این برنامه دارای سرویش هشتگ ساز هوشمند برای هر محصول هست .

 

یعنی با دادن لینک محصول به نرم افزار هوم لند استور، شما می توانید بعد از بدست آوردن اطلاعات محصولات ، عنوان ،متن کوتاه ،کد خرید پیامکی و #هشتگ برای آن محصول ایجاد کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید .

 

این ویژگی فعلآ فقط برای سیستم های میهن استور ، سبزگستر و ایران امیر(داروطب) محیا هست .

 

خطاهای موجود در برنامه هوم لند استور چیست ؟

 

1 - تنها خطای گزارش شده مربوط به سیستم فروشگاهی میهن استور هست . که علت اصلی آن هم ، از نرم افزار نیست از سایت فروشگاهی میهن استور هست . که لینک عکس 2 تا 4 را نمی آورد .

 

راه حل خطای گزارش شده چیست ؟

 

1 - ما در برنامه هوم لند استور برای سیستم میهن استور یک ویژگی جدید ایجاد کردیم ! که شما می توانید همراه لود کردن محصول ، تصاویر کامل آن را هم دریافت کنید و به صورت دستی در نرم افزار لینک عکس ها را وارد نمایید .

 

نکته : این مورد برای محصولات قدیمی گزارش شده با محصولات جدید چندان مشکل نداره و برنامه خودش عکس ها را پیدا می کند .

 

نرم افزار هوم لند استور ، یکی از بهترین برنامه های بازاریابی آنلاین و اینترنتی است . که بعد از تولید کد HTML SEO شده در سایت و وبلاگ می توانید ، محصولات را در موتورهای جستجو در صفحه اول قرار داده و به فروش برسانید و #پورسانت_واقعی دریافت کنید .

 

نرم افزار هوم لند استور بازاریابی و کسب در آمد از اینترنت

 

امکانات جدید برنامه هوم لند استور

 

1 - لودینگ اتوماتیک اطلاعات محصولات به صورت کامل بدون خطا

 

2- بالا بردن کیفیت و گرافیک برنامه

 

3 - پشتیبانی به صورت کامل از زبان فارسی و انگلیسی

 

4 - تولید کلمات کلیدی هوشمند برای محصولات

 

5 - ساختن کد متنی سئو شده و کوتاه از هر محصول برای شبکه های اجتماعی با هشتگ

 

6 - محیط پویا و قابل ارتقاء از جمله از ویژگی های نرم افزار هوشمند بازاریابی هوم لند استور می باشد .

 

آیا نمونه کار از کارکرد برنامه هوم لند استور دارید ؟ بله سیستم

 

دایان شاپ

 

http://dayansh0p.rozblog.com

 

سیستم میهن استور

 

http://mihan3tore.rozblog.com

سیستم سبزگستر

 

http://sabzgoostar.rozblog.com

سیستم ایشاپفا

 

http://e-shopfa.rozblog.com

 

سیستم داروطب

 

http://daroteb1.rozblog.com

 

بخشی از مطالب منتشر شده است که کد آن توسط برنامه هوملند استور تولید شده است .

 

 
 

برنامه بیتوته هوم لند استور چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

 
 

#برنامه_هوم_لند_بیتوته زیر شاخه همین نرم افزار هست . که مطالب ارسالی سایت بیتوته را، به دو صورت ساده و کامل به کد اچ تی ام ال سئو شده تبدیل و در اختیار وبمستران قرار می دهد . و برچسب های همان مطلب را به صورت حرفه ای جمع آوری می کند . و منتشر می کند .

 

نمونه کار نرم افزار فید خوان بیتوته در وبلاگ زیر قابل مشاهده هست .

 

http://beytoothe.mihanblog.com

 

 
 

ادامه مطلب اسپمر هوم لند استور فروشگاهی و بازاریابی . آیا برنامه هوم لند استور با تمام سرویس های وبلاگدهی و سایت ها سازگار هست ؟ بله ، این برنامه با اکثر سیستم های وبلاگدهی و سایت ها تست شده و کاملا سالم هست . قالب سایت یا وبلاگ را هم خراب نمی کند . و همچنین ، لینک های تولید شده در برنامه ، به صورت نوفالو هست .

 

----

 

امکانات برنامه در تصاویر پایین تصویر اول از محیط عمومی برنامه برای هدایت کاربر به صفحات فروشگاهی هست .

 

 
 

تصویر اول از محیط عمومی برنامه برای هدایت کاربر به صفحات فروشگاهی هست .

 

 
 

تصویر اول از محیط عمومی برنامه برای هدایت کاربر به صفحات فروشگاهی هست .

 

 
 

تصویری از محیط کاری سایت فروشگاهی میهن استور هست

 

 
 

هوم لند استور

 

 
 

نمونه کد تولید شده بعد از تصویر بالا مربوط به تصویر بالا دارای پیش نمایش .

 

 
 

نمونه کد تولید شده بعد از تصویر بالا مربوط به تصویر بالا دارای پیش نمایش .

 

 
 

هشتگ ساز هوشمند برای فروشگاه اینترنتی میهن استور ، سبزگستر ، دایان شاپ

 

 
 

هشتگ ساز هوشمند برای فروشگاه اینترنتی میهن استور ، سبزگستر ، دایان شاپ

 

 
 

ویژگی های هشتگ ساز برنامه هوم لند استور چیست ؟

1 - ایجاد هشتگ مخصوص هر محصول 2 - امکان ویرایش هشتگ ها 3 - دارای پیش نمایش هشتگ 4 - امکان خرید پیامکی و درج کانال تلگرام و اینستاگرام 5 - کپی کامل و اتوماتیک
 
 

آپدیت جدید مخصوص سیستم فروشگاهی سبزگستر

 

 
 

آپدیت جدید هوم لند استور

پس از آپدیت قالب جدید فروشگاه اینترنتی سبزگستر ، نرم افزار هوملند استور را آپدیت کردیم و بعضی از امکانات در نسخه جدید فرق کرد اما ، سئو مطلب قوی تر و انتشار مطلب زیباتر شد . برای مثال محصول زیر را به نرم افزار می دهیم .
 
 

آپدیت فروشاه اینترنتی سبزگستر

 

 
 

در تصویر بالا قسمت سبز رنگ را که مشاهده می کنید برای تولید هشتگ هست .

خروجی این محصول ، را در لینک زیر ببینید

http://sabzgoostar.rozblog.com/post/12

 

 
 

آپدیت فروشاه اینترنتی سبزگستر

 

 
 

آپدیت جدید هوم لند استور

این برنامه فوق العاده عالی با ایجاد کرد در کمتر از 1 دقیقه ، باعث می شود شما در زمان کم محصولات را با سرعت بالا در سایت و وبلاگ به صورت کامل به اشتراک بگذارید . و این یعنی یک امتیاز عالی ، در فروش محصولات اینترنتی هست . جهت خرید نرم افزار هوم لند استور با شماره 09198517368 در تماس باشید . منبع : #نرم_افزار_هوم_لند_استور
 
 

 

نرم افزار هوم لند استور

 

منتظر آپدیت های جدید باشید و از

نرم افزار هوم لند استور


برای کسب در آمد و بازاریابی اینترنتی استفاده کنید
 
 

جهت مشاهده توضیحات کامل به اسپمرهای انجمن ستوده مراجعه نمایید .

 
 ,آموزش کسب در آمد از اینترنت ,آموزش کسب در آمد از اینترنت 2020 ,آموزش کسب در آمد از اینترنت 1399 ,آموزش رایگان کسب در آمد ,کسب در آمد از میهن استور ,کسب در آمد از بازاریابی اینترنتی ,اشتراک گذاری رایگان مطالب بیتوته ,تولید کلمات کلیدی هوشمند ,کد HTML SEO, کسب در آمد و بازاریابی اینترنتی ,
 
کسب در آمد آسان و بازاریابی اینترنتی در سال 2020,آموزش کسب در آمد از اینترنت ,آموزش کسب در آمد از اینترنت 2020 ,آموزش کسب در آمد از اینترنت 1399 ,آموزش رایگان کسب در آمد ,کسب در آمد از میهن استور ,کسب در آمد از بازاریابی اینترنتی ,اشتراک گذاری رایگان مطالب بیتوته ,تولید کلمات کلیدی هوشمند ,کد HTML SEO, کسب در آمد و بازاریابی اینترنتی ,آموزش کسب در آمد از اینترنت واقعی , راه کسب در آمد از اینترنت , بازاریابی اینترنتی , نرم افزار کسب در آمد از اینترنت , نرم افزار کسب در آمد از بیت کوین , هوم لند استور چیست ؟ , بهترین روش کسب در آمد از اینترنت ,  روش های پولدار شدن ,  اچ تی ام ال سئو شده ,  تولید کد سئو شده فروشگاهی ,  کسب در آمد از هوم لند استور ,  کد html , فروشگاه اینترنتی ایران امیر(داروطب) , نرم افزار هوم لند استور بازاریابی و کسب در آمد از اینترنت , #برنامه_هوم_لند_بیتوته , آپدیت جدید هوم لند استور , آپدیت جدید مخصوص سیستم فروشگاهی سبزگستر  , فروشگاه اینترنتی سبزگستر , کسب در آمد و بازاریابی اینترنتی ,  اسپمرهای انجمن ستوده ,